مصاحبه آرشیو خبر ها
سامی خدیرا و دوباره یوونتوس

سامی خدیرا و دوباره یوونتوس

سامی خدیرا، بازیکن سابق بیانکونری که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد در یک گفت و گو شرکت کرد و که باهم بخشی از ان را می خوانیم.

 

این راهی بود که پس از سال ها به پایان رسید، نیاز به زمان داشت و تصمیمی نبود که من ان را در یک روز بگیرم، من چیزی را رها کردم که بیشتر از هر چیز دیگر به آن عشق می ورزیدم و به ان عادت داشتم و می خواستم همیشه در کنار این حرفه باشم. اما امادگی بدنی من دیگر به من این اجازه را نمی داد که بتوانم فوتبال را در سطح بالایی دنبال کنم، پس در این لحظه باید کنار می کشیدم و این بهترین تصمیم بود، این مسئله سختی بود که مدتها در موردش فکر کردم و در موردش با خانواده ام صحبت کردم، اما خب زمانی که تصمیم نهایی را می گیری احساس عجیبی داری، مسلم هست که ناراحت هستی برای اینکه دیگر نمی توانی فوتبال بازی کنی و باید تنها به انچه که به دست اوردی نگاه کنی و البته احساس رضایت و غرور داشته باشی من به اندازه کافی توانستم موفق شوم. می خواستم بازیکن شوم و ابتدا در تیم محل تولدم بازی کردم و برنده شدم و بعد راهی رئال شدم، این تیم تمام زندگی مرا عوض کرد و هرگز تصور نمی کردم برای این تیم بزرگ بازی کنم و در کنار بهترین بازیکنان جهان باشم. خداحافظی و ترک این تیم بسیار ناراحت کننده بود اما لحظاتی فرامیرسد که باید بروی به خوبی یادم می اید که به تنهایی در خیابان های مادرید قدم زدم اما خب یووه مرا خواست، فهمیدم که این بهترین انتخاب است، حس کردم که این می تواند همان تغییر مهم دیگری باشد که در زندگی ام روی می دهد. این تیم باعث رشد من شد. یووه خیلی خوب بود، من بسیار خوشحالم که در این تیم بودم. جام ها و پیروزی های زیادی را به دست اوردم، در یووه همه مانند یک خانواده بودیم. این یک تصمیم فوق العاده عالی بود و من از این بابت خوشحالم.

 

اما نظر خدیرا در مورد کریس رونالدو

 

او یک مهاجم بی نظیر هست، امار گل ها و رکوردهای او در موردش صحبت می کنند. اما خب من شانس این را داشتم در کنار یک دروازه بان بزرگ مانند بوفون نیز بازی کنم و البته کاسیاس. این بازیکنان اسطوره های دنیای فوتبال هستند. بوفون همچنین یکی از بهترین اشخاصی ست که من در دنیای فوتبال دیدم. خوب و بی نظیری او باور کردنی نیست. من همچنین با راموس نیز بازی کردم یکی از بهترین مدافعین مرکزی دنیا در تمام طول تاریخ فوتبال. از این جهت من واقعا خوشحالم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: